Pages

Monday, July 22, 2013

menu berbuka

  lampam jawa lemak cili padi, selar goreng berempah, sambal         belacan mangga n pucuk ubi celur
puyuh goreng berlada, sardin roll, sambal belacan mangga, ikan sardin goreng n cili kicap


                                                              kuih keria keledek, x campor tepung langsung

ni antara juadah buka posa minggu lepas. tp x ingat hari apa, semua home, tarak beli pun....rupa paras memang x menarik, tp rasa sedap jerk...hihi..

5 comments:

Anonymous said...

Lama tak nampak ko kak
Honeymoon mane?
Hihiii

nawarzara said...

Aku kalau honeymoon bebulan puasa ni, ada yang kena ganti posa sebulan...hihi

Wak Gelas™ said...

rajinnyer masak tuk berbuka kanns.,eHHHee

sufi_jamal said...

suka akak baca blog anda..klik2 cari crita asraf muslim (mungkin dah terlambt) terklik blog anda maca sikit suka plak..nak juga komen isu asraf tu tapi takut teremo bnyak..iala kta ni wnita bab poligami ni sensitiv bnyak. yg sbnarnya akak tak ada tempat nak luahkan rsa tak puas hti ni nak ckap dng sumi dia tak layan cakap dng ank pun sma sebab mereka pun lelaki melenting klu cakap hak mereka dipertikaikan.

nawarzara said...

lelaki memang jarang beri komen, paling sempoi diorang akan diam diri sambil senyum-senyum jerk...hehehe