Pages

Monday, July 15, 2013

Perempuan lagi ramai OKU dari lelaki

Kenapa aku cakap camni ek? Seriyes, cuba korang naek train, pastu korang tengok if ada perempuan mengandung, pastu terboyot-boyot tahan perut sebab ngilu bila terhoyong haying dalam train, pastu pompuan yang duduk depan korang leh lak curik-curik tengok pastu wat pejam mata macam x nampak korang. Sikit pown x bagi pompuan mengadung tu duduk, tetiba ada satu mamat dari tempat duduk yang jauh giler dari korang berdiri terjerit-jerit panggil korang and lambai-lambai suruh korang duduk..perghhhh lelaki lagi perihatin.  Selama ni aku tengok dalam iklan lelaki yang ramai berlumba-lumba jadi OKU, rupanya aku silap, pompuan yang berlumba-lumba jadi OKU. Korang cantik, bertudung, tutup aurat, tapi x ada sensitivity, bila tengok orang lelaki tu beriya-iya nak bagi tempat duduk kat pompuan boyot tu, barulah korang buat-buat terperasan n nak bagi tempat duduk, padahal dari tadi pompuan boyot tu suakan perot dia kat depan kau supaya kau faham dia lenguh berdiri lelama….korang lak leh wat-wat pejam mata kannsss….
Sok-sok nanti, kau boyot orang pown wat camtu, so ko pown akan rasa. Series beb, aku kengkadang hilang hormat ngan kaum aku sendiri yang aku tengok cantik dari segi penampilannya, tapi x ada sensetiviti, malah sanggup nak jadi OKU semata-mata nak duduk…Cuma aku berfikir positip mungkin dia senggugut or pitam…hihihi
Mak boyot tu adalah aku, ye dah beberapa bulan aku naek train dalam keadaan memboyot. Dan manusia yang memberi aku tempat duduk semuanya lelaki, x kisahlah bangsa apa pown semua lelaki. Yang pompuan ada gak, tapi pompuan yang “HOT” hehehe, yang laen semua jenis pakat-pakat tutup mata…
Semalam pown best, aku berdiri betul-betul dekat kerusi yang dikhaskan untuk orang OKU, orang tua-tua & pompuan boyot. Kat kerusi tu ada 2 orang tua, so okeylah kan antara orang tua ngan aku, aku lagi larat dari diorang, yang sebelah tu plak ada sorang minah pakai baju pink, yang aku selidik cukup kaki dan tangan dan x OKU, tapi dia pandang aku, then tengok perot boyot aku yang comel ni, pastu wat-wat pejam mata….pastu aku pown rileks je lah, sampailah ada sorang mamat india yang pakai spek mata hitam cuit aku suh duduk..perghh tempat dia kat seberang kot, jauh dr tempat aku berdiri, tapi dia still leh nampak keadaan aku yang boyot ni…terharu aku…

Tapi aku bersyukur sebab Allah beri aku kemudahan dengan gerakkan hati lelaki-lelaki tu supaya bagi tempat duduk kat aku. Cuma aku terfikir, mungkin lumrah alam, lelaki lebih simpati pada pompuan, pompuan lak mungkin akan simpati dengan beri tempat duduk diorang if lelaki yang mengandung…tapi lelaki sampai kiamat pown x akan mengandung…hahahhahahaha…siap kau, aku ingat muka pompuan tu, kalau kau ngurat adik aku, jangan harap aku nak restu kau jadik adik ipar aku…hahahahahaha jahanam giler statement aku kannnsssssss

No comments: