Pages

Sunday, December 7, 2014

Ephyra Menghilangkan Selulit Dan Stretch Mark

Harini nak buat product review. Korang semua mesti tau tentang kehebatan ephyra ni. Kiranya ephyra ni collagen yang hebat kat malaysia ni. Memang banyak product yang lain, tapi keberkesanan ephyra ni mengatasi yang lain-lain tu.

Since saya preggy kembar, memang perlu tenaga dan paling penting nak hilangkan stretch mark yang wujud tuh. banyak prodcut saya cuba, macam-mcam krim tapi kesan dia x ada langsung. Tegerak hati nak cuba ephyra, selama berpantang 60 days, everyday saya consume ephyra ni. Mula-mula memang x perasan langsung perubahan, sebab x belek pun. Sampai satu hari tu nak tengok luka operate kat perut, terkejut sekejap bila tengok stretch mark makin pudar warna dia, and kesan jahit pun dari warna gelap bertukar jd cerah n hampir x kelihatan langsung.

If orang lebih suka lihat perubahan pada muka, but for me i really interested if product tu berkesan pada semua anggota badan. So, product yang bagus bukan hanya tetumpu pada muka sahaja.

So, ephyra adalah product yang memang berkesan pada setiap inci anggota badan. Kalau preggy, rambut akan gugur sebab kalsium kurang kan, kulit plak akan kering, after 1 month saya consume ephyra, perkara pertama yang saya kesan, anak rambut saya makin banyak tumbuh dan memang nampak rambut x gugur n bertambah lebat. Kesan kering pada siku, lutut, tumit pun berkurangan, bibir x kering, muka pun x kusam macam dulu lagi.

Malah, system pelawasan pun makin baik, x sembelit lagi.

Umum tahu apa yang terkandung dalam ephyra ni, contohnya :Deep sea fish collagen, acai berry, acacia gum, mix enzymes, tomato powder, L-gluthathione, astaxanthin, acerolla cherry, superberry, marigold flower extract, fructose, maltodekstrin and mix fruit.

Cuma perlu campurkan sepeket dalam air suam atau air sejuk boleh juga dimasukkan kedalam juice buah-buahan. Minum sekali sehari ketika perut kosong, samada sebelum sarapan atau semasa nak masuk tidur.

Harga Ephyra ni affordable untuk di miliki, RM 197 untuk 30 sachet, cukup untuk kegunaan sebulan. if sesiapa nak beli ephyra, korang boleh wassup saya kat no ni yerk 011-29171141.

If nak tahu info lanjut, boleh je call or wassup ataupun email di nawarzara@yahoo.com


No comments: