Pages

Monday, July 23, 2012

Kenapa aku suka Abbeyroad


Geram plak pagi tadi. Aku saje keluarkan signage board "abbeyroad" and ada gambar the beatles. So ada mamat ni tanya saya camni. "U, nape u suka abbeyroad ni? so saya pown ngan rasa bangga giler terus jawap camni. "Sebab kat sini la album the beatles release, kat sini ada studio time tu.

Jam tu gak mamat tu buat muka nak menguji saya, "kalau u minat sangat the beatles, u bagi la lagu yang u paling minat? ciss, pandang pakai gigi mamat ni...menyampah betul..hehe..saje emo..

Saya memang suka british punya rock, hehe...sedap je...slow..tapi best...
lagu the beatles yang saya suka here comes the sun..hohoho syok kan kalau dengar, lagi yang saya suka All my Loving, Love me do and mcm2 lagi. Kalau kat malaysia ni aku suka AIZAT sebab dia nye stail kadang-kadang macam the beatles..british rock...huhu...pakai smart-smart, pastu rambut stail lama-lama cikit...hehe...tomey kan...:)

Ahli dia x ramai pun ni nama-nama diorang John Lennon, Paul McCartney, Ringgo and George Harrison..ramai yang suka John Lennon, tapi i suka paul McCartney sebab muka dia kiut, pastu rambut lak macam helmet x ada cop sirim.

No comments: