Pages

Tuesday, July 24, 2012

Korang Pernah Gaduh Ngan Best Friend?

Salam.

Tengok tajuk kat atas ni, sure korang gelak-gelak bila teringat time gaduh ngan member baek kan. Saya ada a few pengalaman gaduh ngan member baek yang mencuit hati...satu time waktu kecik dulu, satu lg time dh besar-besar ni.

Meh dengar citer time kecik dulu. Kalau x silap saya time tu saya darjah satu. Masa tu baru je masuk sekolah, baru nak kenal dunia. Time tu dlm kelas antara top scorer walaupun x pandai sangat...hihi...:), masa tu nak ambek injection kat punggong...huhu...ramai-ramai la beratur kat kantin. Time tu memang x faham pape, kalau tengok pungong member pown x rasa pape..tk mcm budak skang...macam2 diorang rasa..huhu.

Masa time nak cucuk kat punggong tu, tetiba member saya tu menangis macam nak rak...so saya dengan tak sengaja gelakkan dia, tak sangka plak dia marah kat saya, sampai x mau kawan.

Kebetulan time tu, meja saya sebelah je meja dia. Time tengah nak menulis, tangan saya termasuk sikit kat meja dia, serta-merta dia toloak tangan saya, then cakap camni "Ko jangan masuk kawasan aku, ni meja aku" ..hahaha, gaduh sampai x leh nak masuk sikit kat kawasan meja dia...cehh macam tu pun ada..siap letak pelopak (orang bandar panggil bekas pensil) kat tengah-tengah, kira nak tunjukan tu tanda sempadan konon...cehhh pirah...adalah sehari je dia wat camtu, esok tu x bley tahan, kawan balik cam biase...muahahahahahaha...sebab nya dia geram tengok saya x pujuk dia...baru dia tahu, saya ni memang jenis wat tak tau je kat orang...merajuk la camaner pown..

Ni plak citer time dah besor-besor.. Member baek aku ni satu opis je, gaduh pun sebab selisih pendapat. Time kat restoran plak tu, baru lepas main bowling, badan penat, pastu pendapat plak berbeza..masing-masing nak tegakkan kebenaran..muahahaha.bertekak la kat situ, sampai tinggi2 suara. Sib bek saya leh control, kalau x dh lama kena simbah ngan asid....

Pastu, time balik..tetiba rasa bersalah n sayu sangat2...banyak sangat kenangan ngan member baek tu...salu je share citer time dulu-dulu...salu jadi tempat nak citer kalau ada benda x puas hati...
Time tu memang rasa bersalah...

Esok tu lepas subuh, tengok phone ada misskol dari member tu...hihi...tp saya x call balik pown..saje je..sampai ofis, time nak lunch tetiba dia datang atas..pastu tengok mata dah merah-merah...muahahahahaha..sebak tetiba..time tu sama-sama mintak maaf. Lepas je dr tuh..rasa persahabatan tu lagi erat................cuma skang, dia dh nak berenti dari situ...nak masuk PETRONAS...:( sediy plak tetiba kan....minggu depan ni dia last day...>(

No comments: