Pages

Sunday, August 7, 2016

Lawan kentut

Masa kecik-kecik banyak benda merapu yang aku, abang aku n kawan-kawan buat. Kadang-kadang ayah aku urut dada je tengok, nakal tahap gaban pun ye jugak.

Pernah dulu kena hambat sebab main kentut-kentut, syok woooo lepas makan ubi, memang akan rasa nak kentut...so masa tu kat dapor ada satu tin yang macam tin biskut tu, so abang aku suh kentut dalam tu sebb nanti kentut tu akan bergema...kitorang lawan kentut beramai-ramai sampai dah tak boleh kentut lagi.....

Tapi yang suweynya abang aku tak check tin tu kosong or ada isi....sekali rupanya tu tin beras mak aku, memang ada sikit beras dalam tu....mak aku keluarkan sebab nak letak beras yang ayah aku baru beli....

Berakhirlah permainan kentut-kentut dengan sorang sedas pelempang oleh mak aku....beras tu bau bangkai mak aku cakap!!!!! bau bangkai sebab dah serap bau kentut kitorang...sampai skang kalau aku nampak tin biskut aku fobia...hahahahahaha

No comments: