Pages

Sunday, June 16, 2013

Pengasih Untuk Suami, Anak-anak dan Ahli Keluarga

Assalamualaikum.

Ramai yang bercerita tentang tips-tips untuk tampil anggun supaya boleh mengikat kasih sayang suami terhadap isteri. Senaman rapat lah, minum jus perapat, minyak pengasih, malah lebih teruk ada yang sanggup amalkan nasi kangkang semata-mata mahu suami sentiasa beri perhatian kepada mereka.

Nasi kangkang tu, silalah jangan cuba, berdosa dan syirik jika kita melakukannya, banyak lagi cara lain yang boleh kita lakukan dan mudah paling penting tidak memerlukan sebarang modal pown.

Pengasih paling senang dan ringkas yang boleh kita amalkan sepanjang hidup kita ialah dengan membacakan zikir-zikir ketika kita memasak, membasuh sayuran, membasuh dan melipat baju. Tapi jangan pula anda percaya, kuasa zikir itu yang boleh menyebabkan ianya berkesan, tetapi percaya kepada dzat Allah, dan kita cuma berusaha sebaik mungkin. Macam saya zikir  yang selalu saya amalkan ialah "Ya Latif" dan membaca Al-Maulhusna.

Jadikan ianya rutin harian anda ketika melakukan setiap perkara, InsyaAllah Allah akan membatu kita dalam setiap urusan yang rumit. Amin

No comments: