Pages

Monday, August 15, 2016

Edisi Anak-anak - Merajuk

Aku perasan anak aku yang perempuan ni jenis keras hati, keras hati nau-nau..kadang-kadang aku rasa nak kunyah je bontot dia bila time dia buat perangai. Last week, ada sekali malam tu dia mengamuk x nak tido, aku babap bontot dia, lepas tu dia nangis2, aku buat bodo je malas nak pujuk sebab aku ngantuk, kalau anak aku yang lain if aku x pujuk diorang akan stop nangis n tido...tapi ini olang tarak makan saman...mula-mula dia baling bantal dia, lepas tu dia buat bunyik mendengus2 tu, campak bantal, hentak kaki kat dinding, lepastu dia berdiri pijak bantal plak...bila dia tengok aku wat x layan je...dia buat teresak-esak tu, tendang pintu plak...adoiii geram aku, bila aku datang n pujuk dia, terus kuat dia nangis n peluk aku....last-last tertido kat atas perut aku....wohoiiiii anak pompuan memang camtu ke? agak2 aku dulu camtu ke ek???? alahai.....

No comments: