Pages

Wednesday, August 17, 2016

Edisi Anak-anak - Montot

Aku faham ramai yang suka nau naik moto macam dalam citer son of the anarkey...tapi kalau ye pun sopan santun lah sikit, petang tadi ni aku nak balik rumah, tengah2 drive, tetibe bunyik plak vrom-vrom tepi keta aku, muka hensem dah macam abam awie, tapi tetibe aku nampak benda x sepatutnya...sampai anak aku pon perasan.

"ibu, orang tu nampak bontot dia lah!!! huihhhh tak mayu lah orang tu, berdosa kan ibu".

Aku tak sanggup nak gelak dah sebb anak aku keep on cakap benda yang sama, hambik kau...sampai orang yang bawak moto tu perasan kot bila anak aku tunjuk2 kat tingkap sambil jerit2 nampak bontot.... mintak mahap lah ye, aku tak leh nak handle bila dia nampak benda2 camtu pastu siap tunjuk2 lagi...

Jadi, kalau dah tau nak naik motor, pakai ler baju elok sikit...spender or seluar tu kasi tinggi sikit, kot tak nampak semua celah-celah montot yang x berapa nak selesa di tengok tu...

No comments: