Pages

Monday, August 1, 2016

Edisi Anak-anak

Anak-anak ni macam-macam ragam, tu sebb aku kurangkan tengok handphone bila diorang ada di rumah. Aku akan cuba spent time untuk diorang. Ada masa diorang request nak makan macam-macam walaupun kecik ketuek lagi, tapi bab mintak makan memang superb, kalau buat sepinggan mee goreng, sepinggan tu memang diorang je makan, dulu boleh lah makan nasi lemak kongsi-kongsi, sekarang lupakan je lah niat suci murni tu, sebungkus tu memang dia sorang je...

Last week anak aku yang kembar tiga rasa ni lain sikit, suka suruh aku nyanyi sambil tepuk-tepuk dia masa time tido. Aku pun tepuk-tepuk sambil nyanyi lagi suriram, tengah syok-syok nyanyi anak aku yang sulong tiba-tiba datang kat aku dan cakap camni "Ibu, jangan lah nyanyi ye, suara ibu tak sedap".

Malu siyotttt....boleh pulak dia sound cakap suara aku tak sedap....sentap nau ghase bila anak cakap camtu kat mak....


No comments: