Pages

Friday, August 26, 2016

Hamil - Percaya Pada Allah

Anak-anak aku sedap nau berkeroh, siap tarik lak tuh...hahahahahah

Aku saje stay sebab nak update blog aku ni, tq lah kat korang walaupun aku x update seminggu ni Korang tetap setia baca entry2 lama aku.

Aku ada dapat email dua bulan lepas which is aku x sempat nak kupas citer tu, ada yang Tanya aku pasal nak preggy, ada tips ke? pokok turi tu macamana? so aku summarize kan semua benda tu kat sini, so korang pandai2 lah baca ye.

Bab pucuk turi tu, kalau korang nak kenal senang je, daun dia halus2 macam daun petai, ada bunga warna putih, bunga dia bentuk bilah pisau tapi ada dalam dua tiga bilah lah....tu lah daun turi.

Bab subur tak subur tu, korang kira hari ke 14 dari hari pertama korang period, ha itulah hari yang korang paling subur, kalau x sure beli alat pengesan kesuburan tu, ada jual kat Watson.

Bila korang dah buat segala benda yang aku list kan tu, korang Tanya aku kenapa still tak jadi? so kat sini aku tak Tanya korang satu soalan ye...

Adakah korang rasa benda2 tu semua yang sebabkan korang preggy? kalau ko jawap ye, meh sini aku cekik ko sampai pecah anak tekak tu.

Apa pun yang ko buat, benda tu adalah usaha semata-mata dan adalah asbab untuk di kabulkan permintaan, tapi jangan percaya di sebabkan usaha tu hajat korang tercapai...yang makbulkan adalah Allah. So ko kena yakin pada Allah, bukan pada pucuk turi, pada susu kambing, pada kurma, pada air zam-zam, pada taugeh, pada krim hormone, pada tilikan bomoh...

Faham? so kena percayakan Allah ye anak-anak..sekian

No comments: