Pages

Saturday, July 23, 2016

Abang Sado, Jubah Sado

Abang sado, jubah sado, orang yang tengok tersedak sampai Tak sador kan diri. Makin Ramai nak jadi orang arab, tak salah sebab hak masing2, pergi kerja ramai lelaki sado pakai jubah sado. Kat arab Saudi memang diorang pergi keje pakai jubah sebab tu culture diorang, cuma jubah orang arab tak ketat Dan sendat. Last week masa jalan ke lrt Ampang park, terserempak dengan abang sado yang pakai jubah sendat mendat (jubdat), aku ni bukanlah ghairah sangat nak tengok benda2 yang x sepatutnya, tapi bila dia pakai jubah yang sendat melampau sampai nampak lurah anu, aku dah x nampak pakai jubah tu sesuatu yang bagus. Mesti orang akan cakap apesal aku tengok, tak jaga mata, masalahnya aku ter tengok sebab jubah dia sendat macam sarung nangka, segalanya Jenis lekuk semua nampak, tertonjol2, nasib aku tak muntah time tu. Jangan lah salah gunakan pakaian yang bagus macam tu, lumrahnya jubah tu longgar Dan selesa, bila ketat memang mengganggu permandangan orang lain, tak
Pasal2 aku berdosa haritu. Tak tahulah salah designer or apa, tapi kalau Kau tau ko sado, x yah lah pakai Baju yg muat2....

Agak2, ada tak Pak arab yang pakai jubah sendat????

Nota : orang berlumba2 nak
Jadi orang arab dari berlumba2 nak jadi orang Islam yang beriman.

No comments: