Pages

Monday, July 25, 2016

Edisi Kembar Tiga Rasa – Tragedi Biskut Mazola


Tragedy biskut Mazola ni terjadi pukul 3 pagi tadi. Sedap nau rasa tido dalam ekon, gelap gelita…tengah syok-syok tido, tetiba aku dengar orang mengerang tapi aku abaikan sebab aku terfikir mungkin aku bermimpi. Tapi bunyi mengerang tu makin lama makin kuat sampai lah tiba-tiba aku terbau sesuatu yang busuk macam telor tembelang, aku rasa aku tahu bau apa tu, cepat-cepat aku bangun dan pegi cium bontot sorang-sorang. Kesudahannya si kembar kena jirus dengan air sejuk subuh-subuh buta sebab berak2, yang mengagumkan berak dia penuh dengan kacang hasil dari makan biskut Mazola.


So, jangan harap nak makan bizkut Mazola lepas ni, tak memasal aku kena bangun pukul 3 semata-mata nak cuci bontot dia….

Dan tak pasal-pasal aku terpaksa sorokkan semua biskut raya supaya dia x curi-curi makan time aku pergi mandi....ppppp

No comments: